Αρχείο (2005-2011)

Μύκονος & Expedia

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στη ΔΕΠΠΑΠ σήμερα το απόγευμα στις 17.30, 26 Απριλίου, η ενδέκατη και τελευταία του κύκλου, ενημερωτική ημερίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), για την ηλεκτρονική προώθηση του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος. Στην ημερίδα που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, συμμετείχε μεγάλος αριθμός ξενοδόχων, διευθυντικών στελεχών ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρηματιών της Μυκόνου.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στη ΔΕΠΠΑΠ σήμερα το απόγευμα στις 17.30, 26 Απριλίου, η ενδέκατη και τελευταία του κύκλου, ενημερωτική ημερίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), για την ηλεκτρονική προώθηση του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος. Στην ημερίδα που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, συμμετείχε μεγάλος αριθμός ξενοδόχων, διευθυντικών στελεχών ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρηματιών της Μυκόνου.
Σύντομο χαιρετισμό απεύθυνε ο εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων ο Εμπορικός Διευθυντής κος Γεώργιος Αμβράζης ο οποίος και αναφέρθηκε ότι η εκδήλωση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας που έχει συμφωνηθεί μεταξύ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και του κορυφαίου παγκοσμίως ομίλου παροχής ηλεκτρονικών τουριστικών υπηρεσιών, Expedia.

Την ημερίδα παρουσίασε η κυρία Celia Casadome, Market Manager Revenue για Ελλάδα & Κύπρο η οποία παρουσίασε τον όμιλο επιχειρήσεων της Expedia, τον τρόπο καταγραφής και προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων στους καταλόγους της και κυρίως την προσέγγιση και εξυπηρέτηση του χρήστη online.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Holiday Online Planning της βρετανικής εταιρίας Continental Research, το τρέχον έτος, περίπου 17 εκατ. Βρετανοί – αποτελούν το 63% όσων πρόκειται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό – θα αγοράσουν κάποιο μέρος (διαμονή, μεταφορά κ.λπ.) του κύριου ταξιδιού διακοπών τους μέσω internet, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα ταξίδια μικρής διάρκειας (short break) ανέρχεται στο 49%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το 2006, μόνον μέσω της Expedia πραγματοποιήθηκαν κρατήσεις ύψους άνω των 16 εκατ. δολαρίων, ενώ η αντίστοιχη αγορά το 2002, μόλις ξεπερνούσε τις 500.000 δολάρια. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το 2006 “αγοράστηκαν” 111.802 διανυκτερεύσεις, έναντι 4.632 το 2002.

Την ημερίδα έκλεισε ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδόχων Μυκόνου και μέλος του Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κος Ανδρέας Φιορεντίνος ο οποίος και ευχαρίστησε την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων για την ενημερωτική ημερίδα, τόνισε δε ότι το Σωματείο Μυκόνου παρακολουθεί τις εξελίξεις και σύντομα στην επόμενη γενική συνέλευσης θα γίνει ολοκληρωμένη παρουσίαση όλων των θεμάτων που αφορούν το τοπικό σωματείο και τον κλάδο γενικότερα.

Ο Καιρός στη Μύκονο