Lifestyle

Ταξίδια και ο ρόλος των Social Media

Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία που απορρέουν από τις στατιστικές αναλύσεις, που δείχνουν τον σημαντικότατο ρόλο των κοινωνικών δικτύων στις αποφάσεις που παίρνουν οι χρήστες τους ειδικά σε ό,τι αφορά τους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους.

  • Το 85% των ταξιδιωτών θεωρούν δεδομένο ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να δραστηριοποιούνται στα κοινωνικά μέσα (Vocus)
  • Το 82% των καταναλωτών εμπιστεύονται μια επιχείρηση περισσότερο, εάν αυτή εμπλέκεται σε κοινωνικά μέσα (Forbes)
  • Το 36% των διαδικτυακών ταξιδιωτών επισκέπτονται ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης για να αποφασίσουν την επιλογή του προορισμού τους (World Travel Market London)
  • Ένας στους τρεις ταξιδιώτες των ΗΠΑ αναφέρει τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ως κύρια πηγή ταξιδιωτικών ιδεών και έμπνευσης (MMGY Global)
  • Το 52% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προγραμματίσουν ένα ταξίδι (Eye for Travel)
  • Το 52% των ταξιδιωτών επηρεάστηκε από τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και άλλαξαν τα αρχικά σχέδια του ταξιδιού τους (Sprout Social)
  • Το 87% των ατόμων κάτω των 34 ετών χρησιμοποιούν το Facebook για να ζητήσουν συμβουλές πριν κάνουν κρατήσεις (Stikky Media)
  • Το 50% των ταξιδιωτικών εταιρειών δήλωσαν ότι έχουν πραγματοποιηθεί απευθείας κρατήσεις από τα κοινωνικά μέσα (Tnooz)
  • Το 52% των χρηστών του Facebook λένε ότι οι φωτογραφίες των φίλων, τους εμπνέουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια (Webbed Feet)
  • Το 42% των ιστοριών που μοιράζονται οι χρήστες του Facebook, είναι ταξιδιωτικές εμπειρίες, καθιστώντας το “ταξίδι” την κορυφαία ιστορία που μοιράζονται οι χρήστες (Tnooz)
  • Το 53% των ατόμων στο Twitter αναφέρουν προϊόντα ή / και υπηρεσίες στα tweets τους (SocialNomics)
  • Το 53% των ταξιδιωτών ήταν ανένδοτοι στο ότι δεν θα μπορούσαν ποτέ να κάνουν κράτηση με οποιαδήποτε επιχείρηση που δεν είχε καταφέρεινα φτάσει σε ένα προφίλ του TripAdvisor (Sparkloft Media)
  • Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι τώρα μια πραγματική πλατφόρμα μάρκετινγκ, με το 93% των εμπόρων να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα προς όφελός τους (Social Media B2B)
  • Το 52% των ταξιδιωτών αλλάζουν τα σχέδιά τους με βάση τη δραστηριότητα των κοινωνικών μέσων και τις απαντήσεις (Media Bistro)

 

 

Ο Καιρός στη Μύκονο