Υπάλληλος Back Office


Στοιχεία Επικοινωνίας
Επικοινωνία Seller
*
Πληροφορίες Αγγελίας

Η εταιρία Mykonos Best, market leader στην αγορά των short-term villa rentals, guest experience curation και real estate, με πολυετή εμπειρία στον κλάδο, αναζητά υπάλληλο Back-Office (remote).

Καθήκοντα:

•Συνεργασία με Concierge Manager (onsite) για:
Σύνταξη itineraries
Ολοκλήρωση κρατήσεων (εστιατόρια/κλαμπ/ξενοδοχεία, κ.λπ.)
Διατήρηση αρχείου concierge

•Συνεργασία με Bookings Manager (remote) για:
Άμεση ανταπόκριση στα villa requests των πελατών με βάση το portfolio μας
Διατήρηση τιμών & ημερολογίων στις πλατφόρμες (Airbnb, Webhotelier, etc.)
Διατήρηση αρχείων requests & bookings

Προαπαιτούμενα:

•Bachelor's degree στον ευρύτερο κλάδο των Οικονομικών Επιστημών ή Τουριστικών Σπουδών
•Ικανοποιητική γνώση MS Excel, Word και ικανότητα στην κειμενογραφία και στην επικοινωνία
•Άριστη γνώση Αγγλικών
•Highly self-driven, accountable to deliver results, with a "can-do" attitude
•Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο
•Συστάσεις απαραίτητες

Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε, παρακαλούμε όπως αποστείλετε το CV σας στο: info@mykonosbest.com  

error: Content is protected !!